Sims 4 Évszakok? Tudj meg többet MOST, kövesd a Simperceket a Sims Tales oldalon!

2017. március 7., kedd

,

Veszett Kutya Nyomozóiroda - 2. rész: Esettan


Felkerült a VKNY második fejezete is, amely az Esettan címet viseli, és amit erre a linkre kattintva már lehet is olvasni. :)

Kedvcsináló:
- Miért vállalnak ennyi mindent a védelmemben? – kérdezte Norah felvont szemöldökkel. – Hálás vagyok és köszönöm, csak a miértjét nem értem. Elvégre én csak egy ember vagyok.
- Nem az – csóválta a fejét Cale. – Aláírta a munkavállalói nyilatkozatot, így tehát ön már nem ember. Maga jelenleg az én alkalmazásomban áll, és akár tetszik, akár nem, kicsavart módon a falkám tagja lett.
- Köszönöm az emlékeztetőt – fanyalgott a nő, amivel kiérdemelt Cale-től egy kissé gúnyos mosolyt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése