Sims 4 Évszakok? Tudj meg többet MOST, kövesd a Simperceket a Sims Tales oldalon!

2017. február 17., péntek

,

CsakDumálok - Az a baj a megszállottsággal...


... hogy marhára időigényes.
Ma Tegnap hajnali tíz órakor rám szakadt a feltartózhatatlan vágy, hogy megpróbáljak egy spéci programot a Sims 3-mal ötvözni. Mivel grafikai progiról van szó, ezért arra gondoltam, hogy először gyorsan felépítem a fotózáshoz a helyszínt, meg beteszek egy vagy két simet, hogy aztán a próba alatt csak fotózni kelljen. (Kicsit féltem, mert bár elvileg nem terheli meg a gépet feleslegesen az említett program, de mégsem akartam kockáztatni, úgy véltem, 5-10 perc próba is elég lesz elsőre, míg lövök néhány képet és kipróbálom a beállításokat.)
Jelenleg ott tartok, hogy a progi még fel sincs telepítve, viszont készítettem hat teljesen új simet, akikről még gőzöm sincs, mire fogom őket használni (statiszták?)...
... Ez a baj azzal, ha beszabadulok a családszerkesztőbe.
Csak annyi lett volna a dolgom, hogy megnyitom az előre elmentett simeket, kiveszek kettőt, rányomok a pipára, beteszem őket a berendezett díszletbe, és kész.
De neeem.... Mert ahogy beléptem a családszerkesztőbe, első blikkre sikerült rákattintanom egy félig elkészített, ázsiai beütésű simemre, és úgy gondoltam, ha már itt az alkalom, akkor gyorsan befejezem. (Ő lett a kis kócos, fekete hajú Adrian.)
De ha már van ázsiai fiúm, akkor kellene egy lány is, nem?
Szóval délután háromra készen volt Yuki is.
Viszont miközben Yukinak kerestem fülbevalót, megtaláltam a pár napja letöltött tetoválásokat, és feltétlenül alanyok kellettek a kipróbálásukhoz - így készült el a további négy sim, mert hát sok tetkót szedtem le a VKNY egyik mellékszereplőjének...
Hogy miért nem az említett mellékszereplőn próbáltam ki őket?
Jó kérdés.
Nagyon jó kérdés. 
Hát, így telt el a szabadnapom...


2 megjegyzés:

  1. :O hát szerintem minden perce megérte,ezek a simek gyönyörűek! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés