Sims 4 Évszakok? Tudj meg többet MOST, kövesd a Simperceket a Sims Tales oldalon!

2017. február 14., kedd

, , ,

Valentin Napi letöltéscsomag - Be My Valentine


Eljött a Szerelmesek napja (), én pedig ennek örömére készítettem néhány letölthető tartalmat a Sims Tales látogatóinak Sims 3 és Sims 4 témában.


A Sims 4-es ház és a felsők már jó ideje készen vannak, a Sims 3-as pózoknak pedig pár napja feküdtem neki, mert szerettem volna minél több típusút, szélesebb körben felhasználhatóakat készíteni.
Még mindig van bennem egy parányi remény, hogy idővel egy olyan magyar alkotóközösség alakulhat meg, amely az egyedi tartalmak gyártásában kimagaslóakat alkot - azt hiszem, a legtöbbeket még mindig a nyelvi problémák és az "á, nem megy, feladom!" hozzáállás tart vissza attól, hogy jobban elmerüljön a CC gyártásban.
Pedig alkotni jó dolog, és most én is a publikált kreátor nyugalmával dőlhetek hátra, kiélvezve a pózolás utáni nyugalmat. :)

Aki pedig szeretné letölteni a fent látható cókmókok valamelyikét, az kattintson IDE, és töltögessen szorgalmasan. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése